-MinikAnne- canım o sanciyi cekerken buyuk ihtimal bunu yapacak hal olmayacak.
Misra
bir kere kesinlikle gucunuzu boşa harcamayin. yaptigim en buyuk hata buydu. doktor yarin yatisini yapicaz dinlen dediginde, dinlenmek yerine bol bol hareket ettim dogum kolay olsu diye, yaptigim isleri sayamam simdi ama mahvettim kendimi resmen. ertesi gun dogumda ikinamadim gucum tukendiginden. he acilmam cok hizli oldu evet ama ben onun genetik olduguna inaniyorum, annemde de o sekilde olmus çünkü. dogum yaklastikca dinlenin yani, çünkü guce ikinma esnasinda cok ihtiyaciniz olacak.
sanci geldiğinde bagirmayin ikinirken, nefesinizi tutun ve sanci gecene kadar ikinin bunu sakin unutmayin. ben bosa bagirdim sadece.. sonuc karnima bastirdilar..
belinizi asla ama asla kaldirmayin. insan catalda belini kaldırabiliyor sancidan. dikkat edin yani ona, ben o hatayi da yaptım cunku..
sonraa sanci karsilarken, hep dustaydim sıcak suyun altinda, beni baska bir sey kesmedi. ama kimine comelmek iyi geliyormus bilemiyorum..
korkmayin kesinlikle, bunu başarabileceğinizi her seyin geride kalacagini unutmayin.
yaniniza moralinizi dusurecek kimseyi getirmeyin. sadece size destek olacak insanlarolsun. ağlayacaklari da almayin..
kanama icin guzel bir hasta bezi depend artik neyse ayarlayin muhakkak ve muhakkak elbise gecelik tercih edin.
en onemlisi doktorunuzu iyi seçin ona guvenin Allaha teslim olun nefesinizi iyi ayarlayin gucunuzu tuketmeyin insallah hızlıca kurtulutsunuz