Duygu_lu Benim doğumum net değildi. Aslında doktorum normal olması konusunda ısrarcı çıktı. Muayene ettikten sonra da hiç açılmamın olmadığını , bebeğin kafasının çok yukarıda olduğunu inmediğini söyledi. Suni sancı bile denemeyeceğini söyledi. Bende en başından beri sezaryen istiyordum zaten. Hakkında hayırlısı olsun 🙏