Vaveyla Kızlar merhaba 39+3 den herkese selamlar bugün kontrolde doktorum doğum şekline karar ver ona göre yatış yapalım dedi normali istiyorum dediğimde en geç perşembe ye kadar yatış yapmamı söyledi iki gündür gitmeyen baş ağrılarından söz ettim riske atamam yarışını yap doğum başlasın dedi karar veremiyorum açıklık sıfır nst de sancılar 0 suniyle deneyip sezeryana dönmekten korkuyorum bide o kadar maddi durum yok ne yapsam akıl verin.
annevebebek17 Vaveyla canım benzetmek.gibi olmasin herkesim hamileliği farkli ama.benim arkadaşıma da çok sey yaptılar kızını 42inci haftasinda biranda kendiliginden gelen sancisiyla dogurdu.. Bence her bebegin vakti ve zamani var gelmesi için bekle derim suni sancı zormus çekmedim daha hic dogurmadim ama oyle derler.. Cocukta zu azalması kalp atisi zayıflığı vs yoksa bir durumu bekle bence.
Muallimehanim Vaveyla Ben olsam normali denerdim. Çünkü senin gibi olup normal doğum yapan çok insan var. Ama dersen ki sancı çekip sezeryana girmek istemem o zaman direk sezeryan ol.
Elininanasi Vaveyla meyve yetişmeden agaçdan duşmez😊 Bebekde oyle😊😊😊😊bebeyin gelme vakti var canim Ben planli sezeryan olucakdim.1 gun kalmisdi.bebeyim beklemedi bak geldi😊dimekki zamani oyleymis😍
Vaveyla annevebebek17 42 ye kadar beklemek istedim bende ama çok tehlikeli çok sıkıntılı geçti hamilelik sürekli bende bebekte problem çıktı ve eşim de çok yorgun bende hayırlısıyla kucağımıza almak istiyoruz artık
Kuzularin_annesi Canım benim 1 cm açıklık vardı bebek 41 haftalikti haftosunu kasintidan dayı yatış yaptilar ve balon taktılar balon ise yaramayinca suni sancı verdiler ve gerçekten zor sancilarim artı acilmam 5 cm derken suyum patlati ve acil yoğun bakımdan dogumhaneye indirdiler sancılar sahada Zorlaştı ve sıklaştı derken zar zor 10 cm ulaştım ve bebek gwliyo ikin dediler bicok keZ denedim ama olmadı ve gucum hiç kalmamisti en son ikinmamda anne bebek tehlikede bebeğim kafası sisiyor acil sezeryan aliyoruz hastayı yakınlarına bilgi verilsim denildigini duydum ve bebeğim sezeryanla doğdu demem iki herşey nasip bebek belirliyor zaten bu anlattimlar 48 saatsurdu
Vaveyla Kuzularin_annesi işte bu gibi şeylerden korkuyorum çatı muayenesi de olmadım uygun muyum değil miyim onu da bilmiyorum ve içimde korku oluşmaya başladı bekle bekle sonu yok gibi ben çok zorlamaya başladım idrarda protein çıktı o çıktı bu çıktı derken doktor riske atmayalım doğumu başlatalım dedi haklı olarak
Vaveyla Elininanasi haklısın canım ama ödemler aşırı fazla başım ağrıyor görmem tuhaftlaştı bende beklemek kendi sancım la doğurmak istedim fakat hamilelik çok sıkıntılı geçti sürekliğme ilaçla durdurdular 35 de sancılarım tutmuştu yine engellediler belki de bebeğimin gelme zamanı 35 ti ve şuan en ufak sancı yok
annevebebek17 Vaveyla anladım canım hayırlısı olsun hayırlısıyla bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah