Rmysa_29 ilk muayeneme oraya gittim doktor kese yok çok erken görünür bişey yok diye yolladı bı ay sonra çağırdı tekrar gittim sözde kendi doktoruma randevu aldım kadındı doktorum, odaya girdim erkek asistan gebelere bakamıyorum diye tekrar randevu almaya yolladı gitttim sadece erkek doktor müsaitmis neyse odaya girdim kadın asistan 😅 sadece ultrason için sıra almaya gönderildim asistanlar bakamıyormusmus neymiş saat 10da sıra aldım öğleden sonra 13.30a sıra verdiler... Randevumu iptal edip doğruca özele gittim şuan 32.haftamdayim doğumu da burada yapacağım kısmetse