ftscebeci71 Açtığım postlar hepsi KIZ İSMİ bulmak için. Sıkıldım yaaa, lütfen yardımcı olun isim bulamıyorum minik kızımaaa 🤦🏻♀️
Busralnan Merhaba bende 8 haftalık oldum hep kızım olursa ya Lila yada Kumsal yada Kumsal lila koymayı düşündüm beğenirmisin bilmem 😊🙈
ftscebeci71 Hmm güzelmiş, ben beğenirim de eşim begenmiyor ya🤦🏻♀️ Kısa isim istemiyoruz ve ikili isim de istemiyoruz anlamlı kuran da geçen isim olsun istiyoruz anlamlı yani🙏🏻
Yenianneilkbebek ftscebeci71 o zaman Reyyan ismini düşünebilirsiniz cennette sadece oruç tutanların gireceği kapının ismi bende kızım olursa inşallah Reyyan koyacağım 🙋🏻♀️
Egeymen ftscebeci71 Benim kızım olsaydı Zeynep koycaktık çok masum Bi isim gibi geliyor bana Kuran'da da geçiyor en önemlisi anlamı çok güzel: Babasının süsü ☺️
Esrayusuf ftscebeci71 bende kızım olursa gebe kalırsam önce tabi :) kızım olurda AMİNE ismini koyacağım 🙏🏻😍
ftscebeci71 Yenianneilkbebek Reyyan var aklımda valla ilerde dalga geçmezler mi reyhan felan diye düşündüm açıkcası 🙄😒
Nesliiiiiiiii ftscebeci71 bi kaç anlamı var.. 1. Ayın en parlak yüzü 2.Cennetteki en güzel hurinin adı 3.Mekkede Mina dağında görülen ilk ay Kızım olsaydı Aymina koyacaktık ama erkek bekliyoruz😊
Deletedmom0071 Minedemir15 Ecr hediye demektir Ecrindeki in eki tenvinden gelir yani tek başına hiçbi anlamı yok.
mucizeninannesi35 Alya Dua ile Alya Derin arasında kalmıştık bizde babamız Alya Derin istedi onu seçtik Alya Dua nın anlamı çok güzel ama göklerdeki duam demek