ktnzehra49 amin insallah cnm bende kimyasal gebelik yaşadım anlıyorum seni bu hamileliğimde bende ınstagramdan başka bi doktora sordum beta hcg yuksek ultrasonda 5 haftalik cikiyo dedim direk yapıştırdı sağlıksız gebelik olabilir diye insani korkutmaya çok meraklılar