Eagle564 tansiyon düşüklügü bende de var. Her gittiğimde doktorum bu düşüklükle senin ayakta durmaman lazım. Ama sen iyisin. Vücudun bu düşüklüge alışmış diyor. Bugün sağlık ocağında ölçtüler. Hemşire şok oldu sen nasıl durabiliyorsun diye. Ben hep böyleyim deyip güldüm. 😂. İlk gebeliğimde de hep düşüktü tansiyonum. Doğumdan sonra normale dönmüştü. Bunda da aynı şekilde. Kafeini kestik. Ve tuzu arttırdım biraz. Onun dışında ekstra birşey yapmıyoruz. Ben gayet iyiyim çünkü.