Aysedgrlikrkmz bu bizde bugün 38. Hafta bitti aramızda 1 gün var sanırım bu aralıksız ağrılar neden oluyor anlamıyorum bende dün gece çok çektim kasılmalar zaten bizde 32. Haftadan beri var o bebek toplanması dediğiniz rahim kasılmaları aslında. Ben kesin doğururum dedim ama sabah oldu kesildi ağrılar