Hazaldalilar ilkinn nasıl canım bende romatizma var çok fazla eğilemiyorm ayaklı daha kolay olur diye düsünüyorum
Hazaldalilar ilkinn ne renk benm bebiş kız pembesi biraz tuhaf görünüyor internet sitesinde yakından gidip görmedim ama
Safana Hazaldalilar merhaba..kızlar kullandınızmı acaba almak istiyorum da..hangisini alayim diye kaldim bu mu https://www.e-bebek.com/babyjem-ayakli-banyo-seti-mavi-6-parca-p-bje-574-1/?sgm_campaign=scn_84f34f52ee000&sgm_source=BJE-574-1&_sgm_action=click yoksa bu mu https://ty.gl/bhdav4zc
strangelove Ben de çok bel ağrısı yaşıyorum ama bebeği düşürme ihtimali var mı bunlarla? Hiç kullanan oldu mu? O günden bugüne