Thanim Funmeh canım üzülme lütfen hamile de olacaksın inşallah Rabbim sana sağlıklı bebiş ya da bebişler nasip etsin 🙏🏻🙏🏻
[silindi] Funmeh hemen öyle pes Edip ağlamak yok bir dahaki aya artık ,böyle kackez negatif görüp sonra hamile olduğunu öğrenenler var ,bizde öyle olcaz inşallah pesetmek yok belki de kısmet bir dahaki aydır😊😊😊
Betulsna Funmeh Rabbim hayırlısını nasip etsin. İnşallah hamilesindir. Belirtilerin var mıydı adetiniz gecikmesi dışında