Bebegumveben bana da 12. Haftada kız dedi dr ortadaki çizgi dümdüz dedi, ama yine de alışveriş falan yapmayın çünkğ cinsiyet organları 16. Haftaya kadAr anca gelişir dedi. 14 te göremedik 16 da biz gidemedik 20. Haftada dr erkek bebek demiştik dimi deyince tabi şok olduk 😅