Leyla9292 Merhba anneler gebelikte maden suyu içiyor musunuz??içmenin iyi olduğunu söylüyorlar ama ben tadını bi türlü sevemiyorum. Doktoruma sormayı unutuyorum içilmesi gerekiyo mu diye?
Reparista Leyla9292 canım normalde de günlük içilmesi öneriliyor ben hamilelikte de içtim doktorum da önermişti
Rapunzel2019 Leyla9292 İçinde dogal Minareller oldugu için faydali, tabi vitamin ve minarel tableti içiyorsanız olmasa da olabilirr. Bende eşime aldırdım 24lü bugin. Çünkü kramlarım başladı. Hergün bir tane içeceğim. Kramplarada iyi geliyor.
Sevda15 Çok faydalı ben içiyorum hatta hergün 1 şişe içebilirsin ama sade katkısız onun içinde mineral , kalsiyum var ben faydalı olduğunu duymuştum hamile Ablam vardı içerdi sürekli
Tazeanne0134 Sevda15 aynen bende günde 1 şişe içmeye çalışıyorum ve çok faydalı meyveliler içilmemesi lazım esas Leyla9292 mutlaka içmeye çalış kuzum çünkü faydalı senin ve bebeğin için içine limon sıkabilirsin portakal sıkabilirsin üzüm atabilirsin vs ya da şeftalinin suyunu kaynatıp katabilirsin
Leyla9292 sevval55 öyle de faydası oluyor mu?bende ancak öyle deneyip içsem diğer türlü çok zor oluyor bi taneyi bitirmem imkansız.
Leyla9292 Mliko6 gerçekten mi o kadar mı iyi miş inşalla zorlayıp içmeye çalışacam belki içtikçe alışırım tadına.
denizadaalpp bn 2 adet iciyorum doktorum iceblrsn dedi . 3 zarari olmucani bilsem 3 icerim cok iyi geliyo banaaaa
Bsraermis8 Bende bir tane içiyorum alıştım resmen ☺️ bazen iki tane . Bazen 3 içmek istiyorum ama fazlası zarar .
Fasulyem22 Leyla9292 ben içmiyorum oldum olası sevmem sade soda 😄 limonla falan tatlandirabilirim ama uğraşmıyorum onun yerine kalsiyum magnezyum olan birsürü şey yiyorum zaten
Rapunzel2019 Leyla9292 bende multivitamin ve minarel kullanıyorum. İçinde bayaa vitaminler var. Ekstra kan İlaci içiyorum ve magnezyuma başladım bugün.
Helens Ben sade maden suyu çok severim ve içerim diye düşünüyodum ama doktor ödem tutar günde bir taneden fazla içme dedi