Hlyagnrr ilk aylarda da 13 14 çıktığı oluyordu ama heyecandan dolayı olduğu için doktor herhangi bir işlem yapmadı asıl evde ölçülen tansiyon doğru olan tansiyon dedi 1 hafta evde ölçtüm 12 geçmedi başka ama enson 14 çıktı gittiğimde hastane değişmek zorunda kaldım herhangi bir sorunla karşılaşmamak için oda çok şükür sonuçlarım temiz çıktığı için yatış verilmedi