Zeydo Didem04 16-17 de tık gibi seyirme gibi bi kaç kez hissettim. 20 den sonra anneeeeğğğ napıyonnn diye vuruyolar sağolsunlar 😂
MNursel 17 de canım. Ve 20 lere geldiginde dışarıdan hareketleri belli oluyordu. Tekmeleri de. Suan 24 haftalığım
Ozlemhuslu Bende 19+3oldum ilk gebeliğim hala hissetmiyorum arada bişey oluyo ama gaz gibi geliyo anlamıyorum halen... ne zaman anlarım acaba
Nhlaslan İlk 17+2 de kelebek çırpıntısı gibi hissettim. Şu an 20+5 kıpır kıpır oğluşum 💙 ilk gebeliğim. Erkek bebek erken kıpırdarmış, kız bebek geç. Annem öyle dedi. Ne kadar doğrudur bilinmez...