NP91 Kızlar merhaba ben 14 haftalık hamıleyım ama henuz saglık ocagı arıyıpta her hangı bı test bana yapmadı tetenoz asısıda acaba atladımı yoksa daha bişey yapılmıyormu erken mı yanı
Rabia83 NP91 canım kayıt açmış mıydın gebeliğin başında ? Ben açtırdım 20. Haftada gelirsin tetenoz aşısı için dediler zamanımız bekliyoruz
NP91 Rabia83 cok tesekkurler ama baska bı test te yapılmıyor o halde henuz kusurabakmayım ya vala endiseden sordum gec kalmym dıye😂🥰🥰