Atikeemre14 Ozslemmmm her hafta kontrol altındayım suyum fazla cıkıyor her gıttıgımde bagzen azaluyor bagzen yukselıyor gıt gıde sureklı ınsulunu yukseltıyorlar bakalım yarın kontrolumuz var nedeyecek
Serapozdemir Unzile31 bebeğin gelişimi ve suyu fazla çıktığı için dikkat etmem gerektiğini daha aşağılarda olması gerektiğini söyledi
Kerem_alyadua Ozslemmmm benmde suyum fazla değil aclık sekerim 83 gizli sekerede bakıldı oda normal ama tokluk biraz yüksek cıktı 153 sekerli seylerden uzak duracz baska yapack bişy yok
Kerem_alyadua Pembepanjur bana suyun fazla değil dedi bebekde cok kilolu değil 33+5 haftalık 2230gram 47cm
ikiprensesannesiii Pembepanjur merhaba süt de olsa bir öğün yapıyorsunuz sonucta o yüzden 145 üzerinden değerlendirebilirsiniz ☺️
ikiprensesannesiii Ozslemmmm bünyeden bünyeye değişiklik gösterebiliyor bizim gelişimimiz 3 hafta önde çıktı doktor şekerin yüksek gidiyor diye dedi ☺️