Ozslemmmm aynen benimde öyleydi . Hatta hiç ekmek , patates, pirinç , makarna felan yememe rağmen tokluk kan şekerimde yüksek cıkıyordu . Açlık gene öyle sabahları felan yüksekti . Ceviz suyunu , cevizle beraber sabahları içmeye başladım . Ve bir bardak sirkeli suyu düştü . Pskilojik olarakmı düştü bilmiyorum. Yeşil çay , yağsız süt, yağsız yoğurt , wasa ekmek yiyorum, meyve dahi yemiyorum. Bol bol yeşil salata , limon , soğan , sarımsak , sumak , yumurta, et , balık , sebze, 10 adet badem günde . Tokken şekeri yüksek olanlar için yazdım bunları . Böyle işte . İnşallah seninde açlık kan şekerin düşer sabahları açken de.