AryaNur loya-milya Mila ismini duymustum öneceden Milya ilk kez gördüm deisik isimler güzelmis Allah uzun ömürler versin kızlariniza
Tubaska Bende 17 haftalık hamileyim cinsiyet kız ve adını “ Şiir “ koymak istiyorum biraz çevremde tepki gördüm . Soğudum nerdeyse ama gönlüm hala ondan yana😍
AryaNur Tubaska Ayy bizde 17+1 olduk bugün ve isim harika, milleti boşver canım gönlündn geceni koy ❤
AryaNur Ebru69 Almilayı cok beyeniyorum bende listemde var daha eşim bilmiyor cinsiyetimizi insallah bu ismi beyenir ❤
Thrmt_19 Biz 24+1'iz ve bir turlu 3 aydir karar veremedik ne koyalim diye begenmiyoruz farkli olsun diyoruz. Son 3 gundur aklima "Doğa" ismi takildi ama degisebilir. Bakalim hayirlisi😃😍
AryaNur Thrmt_19 yaa kolay gibi geliyordu isim konusu ama baya zormuş karar veremiyor insan ama daha vaktimiz var daha en önemlisi sağlikli olsunlar yavrularimiz❤👼❤