Momyorgun iyi düşün iyi olsun bende hamile kaldığımı öğrendiğim ilk haftadan simdiye aileden 3 cenazem oldu, ailemin yanindan baska şehire geldim doğuma kadar da burdayim,işten ayrildim mecburi hamilelikten dolayı sözleşmeyi yenileyemedik,böbrek büyümem var vs vs 28+4 olduk hep bir sıkıntı stres ama olsun oğlum iyi şükür eşim yanımda hayırlısı ile zamanın da oğlumuzu kucağıma alma dışında bir düşüncem yok tek duam herseyin hayırlısı iyi düşünelim ki iyi olsun canını sıkma içini karartıp kötüyü çağırma kendin ve bebegin icin