Cerenece Merhaba arkadaşlar 12 haftalık gebelikte adet sancısı tarzı ağrılar oluyor çok şiddetli değil ama ara ara oluyor sizde de oldu mu normal mi sizce?
Yesmafms Cerenece evet bende de oluyor bazen bizde 12+3 deyiz..normal bence korkmayın saglicakla kucaginiza alin ins :)
Sibella86 Cerenece ben kaç sefer hastaneye gittiğimi bilirim ama hepsi normalmiş Ayağınızınsıcak tutun evet yaz sıcak ama ben normal çorap birde terlik giyiyorum çok daralınca çıkarıyorum 31+1 iz
Cerenece Yesmafms Yesmafms merhaba bende 12+4 deyim sizde baş ağrısı oluyor mu bugünlerde baş ağrısı olmaya başladı
Yesmafms Cerenece ben de ilk zamanlar cok olmustu bas ağrısı.bir sure sonra gecti sukur.sizinki de gecer insallah