Mliko6 Senaaysu ya bende 22 den sonra demir ilacına başlafım decavit vermedi bidaha 12 haftadan bu yana hep decavit içtim vitamin bolluğundan halsizlik yapıyor sadece
Zeynepzz Bende 14 haftalığım decavit verdi doktor kullanamıyorum içtikten 10 dakika sonra kusturuyor beni iştahımı kesti hepten
uruk1 Ben bi ay kullandım. Doktorum imom önerdi o daha iyiymis içinde vitamin dışında balık yağı da var
Nebht-74 Senaaysu 12. Haftada basladim bende 18. Haftamda zaten bitmisti doktorum önermedi daha fazla. Zaten 1 kutu kullandığımı fazlasina gerek olmadigini soyledi. Ve de daha fazla kilo aldirdigini soyledi
Esraklnc Kesinlikle kullanamadim bende o kadar ığrenç geldiki elime aldığım an kusuyordum doktoruma dedim 3 kere içtim değiştirdi
Dmrbebek Senaaysu ilk başlarda bendede yapmıştı canım sonra doktora söyledim bi hafta ara ver devam et dedi sonra bişey olmadı sende sor istersen ara verir devam edersin