Duygu_lu Essenn evet canım bir ara yavaşladı bu bir haftadır biraz fazla hareketlendi gece uyurdu benle ama bu ara gece daha çok vuruyor birde alt kısma doğru kafasını vurup ittirmeye başlıyor sanırım zıplama haraketi yapıyor başı Doğum pozisyonunda çünkü
Essenn Duygu_lu evet ya aynı onlarda sabırsızlanıyor artık gelmek için hazırlık yapıyorlar demek ki 🤗
SalihaSomuncu5 Duygu_lu 35+4üm bende ayniyim vc oturulmuyo oturulsa kalkilmiyo😂 saga sola donene kadar sabah oluyo. Neydim ne oldum ey gidi gencligim😂 babannem 83 yasinda benden iyi yurur
Duygu_lu SalihaSomuncu5 😂 ama bir kendimize gelirsek kimse tutamaz bizi Allah nasip ederse seneye yaza filintaaaa gibi çıkarız 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Zeynepzeze 37+3 kendimi çok yorgun hissediyorum. Her yerim ağrıyor. Bir taraftan bir tarafıma dönemiyorum. Hiç bir şey keyif vermiyor çok zormuş son zamanlar...
Duygu_lu Zeynepzeze 🥺 öyle neyseki çoğumuz belliki aynıyız buda aslında bize moral veriyor ki normal olması gereken bir durumdayız demek ki 🤗
Zeydo Duygu_lu eminim ki zordur Allah yardımcınız olsun😔 benimde erken doğum riskim var o sebepten sürekli yatıyorum😔çok isterim 36-37 leri görmeyi. Herkesin annelik ile imtihanı farklı işte 🥰
FSCMK Duygu_lu benim belim ağrıyor ayağa kalktığım zaman yürüyeyemiyoruö o derece bir ağrı yatakta döneniyorum vallahi artık bitse bu hamilelik kendimi 2 3 yıl hamile gibi hissediyorum