Banu2626 Merhaba,
Ben de 2 kere kürtaj oldum. Birinci 5,5 haftalık karnımda öldü. İkinci de 7+4 gibi karnımda öldü. Benim doktorum da aynı şekilde yaptırmam gereken bütün testlerin adını bana yazdı, ben de eğitim ve araştırma hastanesinin tıbbi genetik bölümünden randevu aldım ve tahlillerimi yaptırdım. Özel hastaneye gidiyordum orada çok pahalı olduğu için de kendi doktorum eğitim ve araştırma hastanesine gidip orada yaptır ama genelde 2 kere olunca araştırma yapmazlar sen 3 kere olduğunu söyle dedi.
Ben de 2 kürtaj bir düşük yaşadığımı söyledim mecburen.
3 ay gibi bir sürede sonuçlarım çıktı. Kromozom analizi testlerimizi ve pıhtılaşma testlerini yaptırdım. Sonuç olarak eşim ve benim kromozom analizimizde sorun çıkmadı. Benim 3 genimde pıhtılaşma çıktı. Bir de rahim filmi çekildim. Aman nasıl olsa bir şey çıkmayacak ama çekileyim bari dedim. Ama rahmimde kavis varmış. Bir de ondan histeroskopi yöntemiyle ameliyat oldum.