Minigim_34 Kızlar 36.5 günlük hamileyim 3 gündür bacaklarda aşırı kaşıntı sorunum var bazen vücutta da oluyor bugün kan tahlili verdim ast alt normal çıktı Alp biraz yüksek dedi yarın ultrason cekicem böyle sorun yaşayanlar var mı acaba
Bade90 Minigim_34 geçmiş olsun, benim ayaklarım çok kaşınmıştı hatta küçük kabarcıklar oldu.Krem verdi ve 3-4 güne geçti.Ama ben turşu çok yemiştim ona bağladım ve bol su içtim.
Aycha Minigim_34 Geçmiş olsun, allerjik bir durum da olabilir ama safra asitleri testlerini de yaptırmanız iyi olabilir, doktorunuza bir danışın.
Minigim_34 Doktor Alp tek başına sorun kabul edemeyiz diyor ast ve alt yükselmesi gerekir di bakalım yarın bir de ultrason cektireyim inşallah bişey çıkmaz