Ozlemgul Kızlar merhaba 5+1 dedi doktor ama sat tarihime göre 4. Haftamdayım nasıl oluyor anlamadım 😂 birde keseyi gördü bu hafta 5. Haftan dedi iki hafta sonra kalp atışını duymak için çağırdı. Kese görünümü sizce normal mi ? Us görünümünü ekliyorum
MrsClk Ozlemgul 5+1 kese kaç mm çıktı canım bende 5+1 de gittim araştırdığım kadarıyla biraz küçük gibi geldi bana ama doktor bir şey söylemedi
baharkerdige Ozlemgul Ben keseyi 4. Haftada gördüm canım 5. Haftada bebeği gördük 6 haftada kalp atışını duydum İnşallah duyarsın sağlıkla alırsan kucağına evladını
Gulsuzek Ozlemgul normal benimde sadece kese görünmüştü 2 gu n sonra kalp atışını dinleyeceğiz insalah 😍
Mebos Sorun yok tatlım olur öyle benimde 3 önde gözü üyor ugde şuan haa 4 haa 5 hafta kesenin görmüş çok şükür biraz daha sabret kalp atışlarınıda duyarsın elbet
Ozlemgul MrsClk mm söylemedi doktor canım yaaa sadece ölçtü keseye göre 5+1sin iki hafta sonra kalp atışlarına gel dedi
MrsClk Ozlemgul ultrason da yazar canım.. yani kalp atışı için çağırdığında 7 haftalık olacaksın değil mi ? Benim ki niye Perşembe günü yani 6+1 de çağırdı yaaa şimdi kalp atışı duyulmazsa geçmez bana günler geceler😔
Raziye26 Adetiniz kaç gün gecikmişti doktora gittiğinizde. Benim 10 gün gecikti kanda ve teste pozitif çıktı ama yarın gideceğim doktora. Inşallah ben de görebilirim keseyi ultrasonda. @
Ozlemgul Raziye26 ben ilk öğrendiğimde adetime 2 gün vardı. Adet gecikmemden bir gün sonra ultrasonda bebeğin tabaka içindeki halini gördük keseyi henüz atmamış dedi bugün gittim kese var dedi. İki hafta sonra kalp atışı için çağırdı
Raziye26 Ozlemgul ben de görebilirim o zaman inşallah:) sizin de hayırlı olsun Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah