Tugceokan Kızlar 10 gün önce beta 663 çıkmıştı bugün yaptırdık 792 çıktı sizce normal mi . Hala kese de bebek görunmuyo sizce bi sorun varmıdır
Muallimehanim Tugceokan Maalesef yeterli bir artış değil. İki günde bir iki katına çıkması gerekiyordu
sevval55 Tugceokan canım 2 gunde bir 2 katı olması lazım 10 günde cok az artmıs artmamıs diyebiliriz... malesef gelismiyor😓
2354 Tugceokan canım ya düzenli artması gerekiyor ve çok artmamış gibi korkutmak istemem ama benimde böyleydi ve bebek oluşmadı 12. Haftada kalbi durdu inşallah öyle olmaz inşallah yoluna girer 🙏🏻🌸
Neslihant Tugceokan bnmki 8 hFtalikkn görüldü beta degerinin 3000 uzerine çıkması gerek demişti doktor gorulmesi ve kalp sesi duyulmasi icin
Neslihan22 Tugceokan iki gunde iki katina artmasi gerekti degerinizin kimyasal gebelik yasiyorsunuz muhtemelen
baharkerdige Tugceokan Ben 5 haftalıkta bebeği görmüştüm İnşallah sizinkide görülür eğer görünmezse üzülmeyin tekrar kısa sürede sağlıklı bir hamilelik yaşarsınız
Rabiagursu_60 Tugceokan benim ilk hamile kaldığim zaman kese vardı bebek kalbi atmıyordu boş gebelik oluyor allah yardımcın olsun
byd Tugceokan ben keseyi 7+4 de gördüm ama 5. Haftada bende görememiştim hemen gözükmüyor geç döllenme olabiliyo
Badevehande Tugceokan 5+5 de sadece kese vardı benim 7+1 de bebek ve kalp atışı duymuştuk bekle bence