Yesim_Aydin Herkese Merhabalar ☺️ Normalinde zayif biri degilim ve 19.uncu haftada hamile oldugumu ögrendim üstelik ikizlerim olacak Rabbim izin verirse. Cok sevincliyim ancak cokta evhamliyim. Genelde ikizler normalinden erken dogar deniliyor. Yasayan var mi?
Superfreshlerim Yesim_Aydin öncelikle hayırlı olsun, inşallah sağlıklı sıhhatli kucağına alırsın, evet risk grubundayız fakat hepsi erken doğacak diye birşey yok 36-37 den sonra doğan ikiz bebekte çok, rabbim hakkımızda hayırlısını nasip etsin
Yesim_Aydin Superfreshlerim Amin cok tesekkür ederim sizde hayirlisiyla ve saglikla ikizlerinizi kucaginiza alirsiniz insAllah.
Yesim_Aydin Aleyna12 saka gibi ama hamile oldugumu 19. uncu haftada ögrendim. Biraz kilolu biriyim ve hersey gayet normaldi. Birden karnim cikinca doktora gittim ve bu müthis sürprizi ögrendim.