Ftmhmt
Ben Sefaköyde Medipol Hastanesinde N.... hanıma gidiyordum. Testleri yaptırdım herşey güzel dedi. Bugünde baska doktora gözüktüm sansa o tahlillerde yanımdaydı o tahlilleri yaptıralı 1 ay oldu nerdeyse neyse doktor bana idrar enfeksiyonun var dedi. Nasıl sinir oldum diğer doktor bunu nasıl göremez bilemez resmen 1 ay önce o doktor görseydi böyle olmazdı,ya ben bugün götürmeseydim tahlillerimi ne biliyim bu doktorlar nedem böyle sorumsuz anlamıyorum. Şimdi İdrar Enfeksiyonum var birde düşük tehlikemde var ne yapsamm bilmiyorumm☹️☹️☹️
eslemimm58
Aynı şey başıma geldi hamile olduğumu öğrendiğim gün doktor idrar testi istedi enfeksiyon vardı idrarda ağzıyla söyledi ama tekbir ilaç yazmadı aradan zaman geçti ben rahatsızlandım bidaha gittim tekrar test yaptı yine enfeksiyon çıkınca sanki kendisi geçen sefer testi yapan değilmiş gibi aaa dedi sende enfeksiyon var ilaç yazayım 🤦♀️ o günden sonra başka doktora gidiyorum bende