Ceren7s kesinlikle katılıyorum. Benim de ilk haftalarımda öyleydi midem bulanıyor e bunlar olacak başım dönüyor yok hamilesin normal diyordu. Kusuyordum rahatladın mı diyordu sadece. Ama hastaneye gidelim dediğimde de ikiletmezdi. Ne zaman ki tekmeleri hissetti farklılaştı. Ben bir de full yatıyorum mecbur. Yemeğimi temizliğimi her şeyimi o yapıyor. Yıllık izinde 2 hafta kimse gelmedi bana bakmaya eşim baktı sağolsun. Tuvalet dışında kalkmamam gerekiyor. Ben ay susadım diyorum cümlem bitmeden su geliyor falan. Bir de rüyasında görmüş sevmiş kızımızı o zaman ayrı bir değişti. Gitgide günden güne babalık geliyor. Ama doğmadan yine de erkekler baba olmuyor. Zamanla ilgisi artacaktır merak etme.