Bsecill Fatma Ersan'a gidiyorum ben. Kendisinden cok cok memnunum. Asistanlarıda ayni sekilde cok guler yuzlu ve ilgililer. Bazi anne adaylarinin soyledigi gibi hic fazla para alindigini gormedim. Saglik ocaginda yaptirabilecegim testleri doktorum ucret odememem icin orda yaptirabilecegimi bile soyledi. Kendiside her konuda bilgilendirici bi doktor. Tavsiye ediyorum 😊