Elifkbratkn Selam bayanlar. Ben bayindir , koru ya da ortadoğu hastanesinde doğum yapacağım. Organizasyon firmaları pahalı. Kendim birşeyler yapacağım. Ama öğrendim ki bazı hastaneler masa veriyormuş bazıları vermiyormuş. Bu üç hastanenin organizasyonu ile ilgili bilgisi olan var mı ? Masa veriyorlar mi bu hastaneler ? Yardımcı olurmusunuz 🤗🙏
Bsralsn O hastaneleri bilmiyorum ama genelde küçük bir masa veriliyor canım benim hastanemde vermişti masayı
Bsralsn Elifkbratkn veriyorlar diye biliyorum yine de istersen Doğum yapacağın hastane ile görüşebilirsin sor istersen