Nurdan_53 Merhaba iyı aksamlar 😊 15 haftalık hamıleyım ve tansıyonum yuksek cıkıyor. 10 gun takıp edecem ve ona gore ılaca baslatabılırmişim. Bu surecte erken tansıyonu yuksek cıkan var mı acaba?
Tubammm Nurdan_53 sana tavsiyem stres yapma streste tansiyonu yükseltir tuzu ve yagi hayatından süreç 10 gün bıyunca takip edecen ya o süreçte her gün bir bardağın içine bir imonu sık ve iç sıktığın limonuda kabuğunu soyup ye tansiyonu dengede tutuyor
Meryem53 Nurdan_53 benimde baştan beri sorunum var tansiyonla ama benimki sadece hastaneye kontrole gidince yüksek çıkıyor evde değerim normal çıkıyordu baştan beri böyleydi 20 . Haftadayız hala aynı 😔
Nurdan_53 Tubammm 14-6, 15-8 bu, cıvarlarda cıkıyor. Eger bu sekılde gıderse erken dogum olma rıskı olabılrmıs. Bu yuzden bıraz endıselıyım acıkcası
Nurdan_53 Tubammm bırakmaya calısorum zaten cok tuzlu yemek yemıyrm fakat az olsa bıle tetıklıyo sanırım. Evet her sabah yapıyorum lımonlu suyu
Tubammm Nurdan_53 Benimde sağlık ocağında 14-9 çıkmıştı ama evde gayet düzgündü 12-7 13-8 bu civarlarda Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip eder inşallah
Tubammm Meryem53 desene sende bendensin bende senin gibiyim hastanede tansiyon tavan niye böyle oluyor bilmiyorum doğumda napacam onuda bilmiyorum allah yardim eder inşallah hepimizs
Meryem53 Nurdan_53 bana da vermedi evde takip yapıyorum düzenli her kontroldede bakıyor sonuçlara normal olduğundan bişey vermedi
Tubammm Nurdan_53 sıkıntı yapma sende ya evde dinlenip tansiyonunu ölç 10 gün bıyunca baktin olmuyor ilaç kullaniver bişey olmaz inşallah