Turkan123 Merhaba arkadaşlar duydum ki kadın doğum doktoruna gittiğinde 15 gün geçmeden tekrar gelindiğinde ucretsizmis muayene ne kadar doğru bilgisi olan var mı acaba bu konu hakkinda cevap yazarsa cok sevinirim
Bsralsn Turkan123 özele gidersen doğru canım ilk muayene ücretli 15 gün içerisinde ikincisi ücretsiz 🥰
Mstfaslhn1234 Turkan123 bende özele gidiyorum ilk gittiğimde 60 tl verdim 15 gün sonra gittim de 15 TL yada 20 tl vermiş olmam lazım
Mstfaslhn1234 Bsralsn yok canım hiç vermedim ilk gittiğimde hamileydim ona gittim keseyi görmek için bide kan pıhtılaşması vardı ona iğne verdi 2 hafta sonra kalp atışlarını dinlemeye gittim yarın tekrar kontrolüm var 2 li test için gidicem
Bsralsn Mstfaslhn1234 anladım canım genelde ücretsiz olur kan falan verirseniz tüp başına ücret yansır ondan sordum ☺️
Turkan123 Şey için sormuştum mesela hamilelik de sonuncu aylarda her hafta çağırıyor doktor onun için sordum o zaman ücret almazlar değil mi
Elif_murat Turkan123 o zamanlarda işte, ilk gittiğin ücretli sonra 10 gün içerisinde tekrar çağırıyorlar o ücretsiz. Hastaneye göre değişir ama geneli 10 gündür
Bertevc Turkan123 15 gün içinde tekrar giderseniz kontrol randevusu sayılıyor ve ücretsiz oluyor. Acıbadem’e gidiyorum ben ücret alınmıyor 2.de
Mstfaslhn1234 Yagmur2020 11 ve 14 haftalara arası galiba ben 12+2 günlük ken gidicem yarın öyle oluyo da