Endil Şu an çatımmı desem çok çok afedersiniz şeyim çok ağrıo acaba doğum habercisimi sanki bebek çıkmak istio 36 haftalığım yaşayan varmıı
Dilekdemir Endil ben de 37. Haftadayım bende de aynı durum var afedersiniz özel bölgenin içinde hareket ediyor sanki çıkmak için zorluyor bu hafta hep böyleydi kasıklarıma batıyor karnıma sürekli kemikleri batıyor bu akşam kontrolüm var sorucam doktora
Mavilianne Endil 34+6 bende de bugun çok şiddetli vardı canım. Hatta iç kısımda sızlama olarak. Bugun doktora sordum normal dedi
Dilekdemir Endil Humakusu muayeneden çıktım rahim ağzım kısalmış bebek aşağıya inmiş baskı yapıyormuş şu an nstye bağlandım sancı var mı diye . Parmakla açıklığı kontrol etti suyun gelebilir doğum başlarsa durdurmicam dedi bekliyorum ama endişe etmeyin herkesin durumu farklı tabiki
Gungu_gunayy Dilekdemir Allâh şifa versin canım inşaAllâh sıkılmayın bende 32 haftamdayım banada doktorum rahim ağzı kısalmış dedi bide yumuşamış ne demek bende cok sıkıldım dediki bana cok avur kaldırmayayım bide çokça dinleneyim bu aralar 🥰😘😌
Humakusu Dilekdemir hayırlısı olsun canım rabbim yardımcın olsun. Endişe edecek bir şey yok doğacaklar sonuç olarak allah hayırlı zamanda gelmeyi nasip etsin sağlıcakla kavuşun inşallah.
Tugce1634 Benim de çok ağrıyor 35+6 oluyor.nst de hafif sancı var.cumartesi 40-50 çıktı bugün 30 falandı ama hafif sancılar var dedi yine doktor.heran geledebilir,daha duradabilir bir süre dedi ama iyice aşağıdaymış başı.hepimiz için hayırlısı inşallah