eylulunannesi En ufak belirtisi olmayan bir adet ben bırakayım şuraya sizde nolur yaptığınız duyduğunuz yapıp işe yarayan yöntemleri yazın sancı açılma olması için 😯😒 Doktor 42 ye kadar bekleyeceğini söyledi eminim eylül de bekleyecektir bende takat kalmadı ama 🤔
eylulunannesi Nurtube eskiden bi yalancı kasılma olurdu bi umut olurdu ya evet kendini doğuma hazırlıyor bebek diye oda yok artık 🤔😂