AYsegulusal Arkadaşlar 14 Senenin sonunda bir sürü tüp bebek denemesi ardından çok şükür bir iki sorun dışında geçirdiğim çok güel bir gebelik sonrası yarın doğum günümde yavrumu inşallah kucağıma alacağım doktorların olmaz dediği minik mucizem bana sağlık ile gelsin inşallah sizlerden dua istiyorum sezeryan Ä gireceğim varsa tavsiyeleriniz çok sevinirim Allahım hepimizin evladını hayorlı evlat eylesin inşallah 🙏🙏🙏 hep inandım ve şükret tim ve Rabbim ol derse olur şükürler olsun isteyen herkez en kısa zamanda tatsın bu güzel ve endişeli bekleyişi 🥰🥰🥰 03/09 ♥️♥️♥️♥️