Kızlar biraz farklı bir soru ama belki aranızda yaşayıp bilen. Vardır lütfen yardım edin dayanamıyorum artık , 9 Aydır ayak tabanında virüs diyorlar buradaki doktorlar siğil var ve ne yaptıysam geçmedi defalarca asit uygulandı dondurup yakıldı hala derinin altında baya ağrılı hamileyim kilo aldıkça daha kötü oluyor ne olur bileniniz varsa yazın ?