[silindi] Kızlar merhabalar göğüslerim yumuşak bu sütümün olmadığını ya da az olduğunu mu gösteriyor bu arada 32+1 hamileyim. Tecrübeli kişiler bilgi verirse sevinirim teşekkürler 😊🙏🏻
Minedemir15 [silindi] alakası yok süt için erken doğumdan snra bebeği beslemek için süt bollaşıyor o zmn göğüsler gergin ve sert olur
azizeguneyy [silindi] benimde ilk zamanlar büyürken şimdi yumuşacık oldu ama normalmiş bende 30 haftalığım
mf_ozturk [silindi] bende 32+3 üm Benimde bi ara cok buyudu oyle kaldi ve yumuşacık sütle alakasi oldugunu sanmiyorum son haftalarda süt dolar heralde
Frrdevss Superfreshlerim Kişisel olarak değişiklik gösteriyor olabilir ama benim kendimde izlediğim oydu
Deletedmom029 5. Aydan sonra göğüslerde yumuşama, küçülme olabilirmiş. Bende de olmuştu bebeğime birşey mi oldu diye korkup doktoruma gitmiştim. 5. Aydan sonra normal dedi.