Zevalpezir
Merhaba hanımlar, bir şey sormak istiyorum bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim. Suyumda birazcık azalma var ve ne açıklığım var ne sancım, Çarşamba günü tekrar gel bakalım yatısını yapabiliriz dedi,o an sormak aklıma gelmedi eğer bu böyle devam ederse suni sancı mi verirler yoksa sezaryene mi alırlar? Onu merak ediyorum. 🙄bilen varsa lütfen yazsın