REEE Bel ağrısı ile gittim 7 haftalık hamileymişim 💞 henüz kalp atışı başlamamış siz kaç haftada öğrendiniz
Hiranuuurr Kızlar Benim de yarın 4. Günüm gecikmenin biraz daha bekleyeyim diyorum çıkmaz diye çok korkuyorum belirtileriniz var mı bende hiç belirtide yok gecikmeden başka