glperi_1704 [bilinmeyen] Sağlık ocağından arayıp yaptırmanız lazım diyorlar, kendi doktorumsa bu konuda bir şey söylemedi. Ben de olmayı düşünmüyorum açıkçası, 25+3 teyim ben de.
isimsiz19 glperi_1704 Ya ama ben çok sevindim🥹 Rabbim bana ve bekleyen herkese nasip etsin bugün çok fazla pozitif haberi gördüm çok duygulandım bilmiyorum 🥹🫶
Sevgib Sağlık ocakları ellerindeki çalışma ve uygulama görevlerine güvenerek mecburi gibi insana şart koşuyor. Geçen hafta grip aşını yaptırırken hemşire tetanoz aşısını da hazırlıyordu .. onu yaptırmayacağım doktordan o konu da bilgi almadım dediğim halde inatla hazırladı .. sonuçta yine de yaptırmadım doktora danışmadan yaptırmam diyerek .. bu hafta doktora sordum yaptır dedi .. haftaya yaptırıcam 🙁
huzurluanne Ben de yaptırmadım. Doktorum bişey dememişti çünkü. Sağlıkocağından 20.haftanda gel demişlerdi. Doktoruma sordum. ‘Yaptırmanda sakınca yok’ dedi. Yani yaptırmasam da olur. O yüzden yaptırmadım.
Zeynep-simsek Bende yaptırmadım 20. Haftanda gel dedi hemşire doktoruma sordum yaptır dedi yaptırmayı düşünüyorum siz neden yaptırmıyorsunuz duyduğum kadarıyla faydalı ve yapılması gerekiyormuş 😏
Ecrininannesi [bilinmeyen] bende yaptirmadim benim doktorum riskli fetus ve gebelikler sagligi doktoru kesinlikle yaptirmamam gerektigini soyledi hatta bir kac hastasinin asidan dolayi sikintili odlugunu soyledi eskidendi o amelyathanelerdeki pasli seylere karsi vuruluyordu dedi simdi nerrdeee onlar dedi acikcasi bende yaptirmadim 29 haftadayim bende
YamacDemirinAnnesi Benim doktorum yaptır dedi bende yaptırdım bu ayın sonunda 2. Kez olacağım zararlı bişey değil, doktorunuz yaptırın diyorsa yaptırın kesinlikle. 😉