Sevimnaz Skn23 Ben 10 gün gitmedim doktor bebeğe zararı olur zatürre olur dedi doktora gönderdi şurup verdi 😨
Nesexx İlk üç ay içindeysen hiçbirşey yapmıyorlar ateşini ölçüyorlar yüksek değilse yat dinlen diyip yolluyorlar
Skn23 Nesexx 25 haftalık canımm gitmedim birşey yapmazlar diye ama bende kendi kendime zor atlatıyorum ya
Lale00 Skn23 ben 17 haftalikken grip olmustum doktora gittigimde ihlamur bal limon devam diyip sepetlemislerdi gecmis olsun