MerveAkta yok yok canım bende çok paniktim ilk olunca bide hele enfeksiyon hiç geçmedi benden hamile kaldigimdan beri var 1000 lik amoklavin antibiyotik kullandim fitil kullandim ama o baski enfeksiyon hiç geçmedi sadece dikkat et canım fazla ayakta kalma kalırsan ayağını dik yat biraz ben onları yasaya yasaya 36 haftalık olduk çok şükür 1 hafta sonra sezeryanla oğlum doğacak hayırlısıyla inşallah.