Busebuucan 39+3 haftalık hamileyim sancı hissetmiyorum ama karnımda 5 dk da bir sertlik oluşuyor doktor sancı olursa gel dedi hala bişey yok olmasa bile yarın gel bakalım dedi hiç açılmam da yoktu en son cumartesi sizce yarın doğuma alır mı perşembe gel demişti doğum için