Fatmahatun 21 haftalık gebeyim bugün doktora gittiğimde bebeğin eşinde kanamalar olduğunu söyledi sizlerde öyle olanlar var mı bu ay da görünüyormuş
sevval55 Fatmahatun banada detaylı ultrasonda soyledi doktor plesantada küçük bir kanaman var erken dogum olabilir bu yüzden diye, bende kendi doklruma anlattım sorun gormuyorum dedi. ben ilk zamanlar kanama geçirmiştim ordan kalmıs
Fatmahatun sevval55 aynen erken Doğum riski var banada aynısını dedi ilk haftalarımda hafif lekelenmem olmultu acaba benimki de ondan mı oldu ayrıntılı ultrason için başka doktora görüneceğim zaten ondan da bilgi alırım
Mavis89 Ben de bu hafta detaylı ultrasona gideceğim kendi doktorum bebeğimin kalbinde parlaklık gördüğünü ve tehlikeli olduğunu söyledi bakalım :(