Sola yatmak her zaman en iyisidir bebege oksijen daha iyi gider ve hareketlenir hareketlenmeside onun aslinda rahatsiz degilde ne kadar rahat oldugunu gosterir internette sola yatmakla ilgili yapilan arastirmalari ve doktor yazilarini okursaniz faydasi olur ben gebeligimi ogrendigim ilk gunden beri sola yatiyorum ozellikle doktorumda her zaman sola yatmam gerektigini vurguluyor