Ftmhmt o hastanede o kadar kötü şeyler yaşadım ki. Şerife hanımın ilgisizliği irem yengel in gerginliği yüzünden. Önünden geçerken bacaklarım titriyor. Bana erken menopoz bile dediler. Hemen Tüp bebek tedavisine başlayalım dediler. 27 yaşındayım. . Nisa hastanesindeki asiye hanıma götürdüm tahlil sonuçlarımı yaşına göre değerlerin tam ideal. Öyle bi saçmalık olabilir mi ne tüp bebeği dedi. Git rahim filmi çektir bakalım dedi. Rahim filmi dışında bütün tahlillerim vardı. Dünyanjn parasını döktüm medipole. Devletin yaptığı - yapmadığı tahlilleri bütün tahlilleri orada yaptırdım. Ki hemen sonuçları alayım. Boşuna yaptırmışım. Nefret ediyorum o doktorlardan