Ceren_kuvvtts bence öyle düşünmeyin hamilelik her anneye yakışıyor güzelleştiriyor 😇 ayrıca bebek dünyaya getireceğiz kilo da aldıysanız bebeğiniz olduğu için, içinizde büyüyen minik kalp minik eller ve ayaklar var sonuçta. E bazı annelerin de iştahı açık oluyor mide bulantıları olmuyor ve biraz fazla alınabiliyor. Yine de kendinizi yargılamayın bebişler doğduğunda yarısı gidecek bunun amniyo sıvısı plesenta bebek ağırlığı falan var. Sonra da hareketlilikten ve emzirmekten ister istemez vereceğiz hala mı rahatsızsınız spora yazılırsınız veya evde yaparsınız bebeğinizle ne olacak. ☺ üzmeye değmez bebeğinizi düşünün başkalarının ne dediğini hiç takmayın hamilelik ile kamufle edin kiloları 😀