zlemAtAcar bende 32+5 oldum bigun farkla yakin gdyz🤗😇
Ayse_ sizin erken mi olucak 😁
Zeze03 3 nisan normal doğum 26 mart sezeryana gün verdi canm sanırm 39 da alıcak
Lcy aaa nice senelere o zaman 🌺😁👋🏻
Zeze03 sagol canim
KymetKaplan işte o benim keşke daha uzun şeyler yazsa okurken bitiremesek 😁
Zeze03 aynen valla ya bazen çok kısa oluyor 😒
Hilaldmrl eli kulağındador 😁 sağ sağlim gelsin inşallah 😁
Derinderenyigit sizinde mi erken olucak 😁
Zeze03 evet 3.sezeryan ve enfeksiyonlu bi anneyim🙂🙂
2018anne evet bakmadan yatmıyorum 😁
Ayse_ sağ sağlim doğsun inşallah cinsiyeti kız mı kızlar genelde erken oluyor
Şafak 19💙
Zeze03 evet kız ☺
27+2 olduk🙏🏻💙
Son17🤗