baltacirahsan ben adet bitiminden sonra basladim ama adetliyken de iciliyomus adetinin birinci gunu başla içmeye yumurtlama gunune kadar ic o gün bırak hazirlanisi da sabah kahvaltisindan ve aksam yemek yemeklerinden 1 saat sonra ic gunde toplam 2 kere yani 1 bal kasigi tohumu ez 1 bardaktan biraz fazla suda kaynat her zaman taze kaynatip ılıdıktan sonra içmelisin ayni zamanda bala cörek otuda karistirip ara ara yiyebilirsin ben oyle yapmistim adet bitiminden sonra ki gunleri iyi degerlendirilmeli ki işe yarasın umarim yardimci olmusumdur aklina takilan bisey varsa sor yardimci olayim canim 🤗